Chock

Okej, det hör inte till vanligheten att jag är uppe nu. Fick köra älsklingen till jobbet, vilket jag har vetat om hela veckan så det var jag inställd på. Men det här. Så mycket tankar som går genom huvudet. Hur är det med dem?

Vi blev omkörda av en polisbil ganska snabbt när vi svängt upp på vägen utanför Hällabrottet, skojade om att vi skulle åka fast längre bort i hastighetskontroll, jag har ju en tendens att bli stoppad av polisen, inte i en hastighetskontroll utan i blåskontroller. Sen precis före rondellen i Kvarntorp kom det en ambulans och då förstod vi att någon olycka hade hänt.

När vi sedan börjar närma oss älsklingen jobb så ser jag in mot Sköllersta och ser blåljus vid området där mor & far bor, blir nyfiken som bara den. Släpper av älsklingen och åker vidare för att kolla. Men när jag börjar närma mig ser jag röken från ett hus som ligger närmare vägen som jag uppfattar det först. Så jag åker in på nästa gata istället och ser då att det är längre ner och tror för ett ögonblick i mörkret att det är P&Js hus. Då tar tankarna över ännu mer och jag blir darrig som bara den.

Ser när jag kommer närmare att det är huset som ligger innan, de känner jag inte så himla bra. De har inte bott där mer än 2 år tror jag. Men jag kan inte sova, måste veta hur det är med dem. Just nu finns ingen information om det.

Får vänta och se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0