Dagen idag

Jaha då satt man fast vid den här datorn igen då. Har inte hunnit med så himla mycket idag, eller det beror ju på vad man räknar som mycket. Jag har varit ute och gått, handlat, tagit hand om morfar, lagat mat, rensat tidningar, Ätit mer mat och kollat på innebandy.

Älsklingens lag vann sisat seriematchen med 9-3. Kanske ingen höjdar match ändå, men jag och Sandy kan roa oss ganska lätt., så det gick bra. Imorgon åker hon hem till Hudik, vet inte vad hon har tänkt att jag ska göra hela helgen, tror inte hon tänkt på det överhuvudtaget. Men det löser sig nog.

Imorgon ska jag ut på promenad själv eftersom det blir förtidigt för mig att gå ut och gå med Sandy. Sen jobbar jag hela eftermiddagen, så missar som vanligt onsdagsträningen. Men vad ska man göra, pengar behöver man ju alltid. Nu funderar jag på att gå och lägga mig, så jag orkar upp imorgon.


Kommentarer
sandy

Gumman du klarar av helgen utan mig. Jag ska ringa och underh¨lla dig:) Det lovar ja:)
Puss puss älskar dej du är den bästa!

2008-03-05 @ 07:28:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0