Kom hem

Ibland är det riktigt skönt att vara själv hemma och kunna göra vad man vill. Har tagit ett mysigt bad med ansiktsmask och kollat på tv. Men nu vet jag inte vad jag ska göra så, älskling kom hem nu!

Lånade med mig pappas kamera hem, får se om man kan åka ut något i veckan och ta lite kort, får hoppas på bra väder först och främst.

Imorgon är det först jobb, mellan 8 och 14, tror jag om jag inte blir klar med monteringen innan. Sen på kvällen är det träning med tester eller utelöpning och bollpass. Känns väl sådär, har inte känt mig helt hundra den senaste veckan fortfarande den där himlans förkylningen jag hade i början av december som inte riktigt vill lämna min kropp. Det är upp och ner hela tiden + att jag har haft ont i magen idag. Bara massa fel hela tiden. Men nu är det snart vår och jag har lite nya planer. Får hoppas de fungerar. Det återstår att se!


Kommentarer
Sandy

vad för planer? PUSS

2008-03-09 @ 21:46:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0