One hour

Om en timme ska vi träffas i hallen för utvärdering och sedan alla andra roliga aktiviteter som ska ske ikväll. Jag börjar redan bli klar så jag funderar på om jag ska bege mig härifrån upp till Mary eller om jag ändå ska vänta tills de kommer och hämtar mig.

Hoppas på att få kamerabatteriet färdig laddat inna jag ska åka, så man kan få med sig lite roliga kort hem sen. Lär inte komma hem förns sent så vi får se när jag skulle kunna publicera bilderna, imorgon ska vi fira älsklingen lite också, så det blir upp tidigt och hinna med att baka tårta.

Nu ska jag fixa det sista här hemma så jag är helt klar när Mary hämtar mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0