Soliga måndag

Godmorgon har varit ute och gått och solat med Sandy nu på morgonen, hann även med att äta lite frukost hemma hos henne inna jag begav mig hem igen. Solen skinner och det är riktigt kanon väder ute. Skulle vilja sätta mig ute på balkongen och fika lite, men tror det fortfarande är lite för kallt för det.

Det blev ingen match igår för älsklingen, deras motståndare ville inte spela för att det var handbollsklister på golvet och det hjälpte tydligen inte att kumlalaget hade torkat bort allt. Så jag fick åka hem igen och laga lite mat, blev som sagt potatisgratäng och fläskfilé. Tyvärr tog allt slut så det blev ingen matlåda till mig idag.

Ikväll är det middag hos familjen Bjuhr. Himla mysigt kommer det att bli, funderar på om Peter hittat på några djävulstyg. Skulle inte förvåna mig ett dugg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0