Strömlöst

Började som sagt klockan 8 i morse, inten höjdar tid för min del. Men var hyfsat pigg iallafall. Fick montera lite grillar och blev väldigt sugen på en stor grillad köttbit. Mums! Mitt i monteringen går strömmen och hela butiken inklusive coop slocknade. Så det gick inte att göra så himla mycket under den timmen när strömmen var borta. Man såg inget på lagret, kassorna fungerade men det gick inte att ta betalt med kort. Vi kunde inte värma någon mat.

Men innan jag gick vid halv 1 så var all ström tillbaka. Men det var lite mysigt när det var nersläckt, frisören i samma hus kom och köpte ljus av oss så hon kunde klippa klart sin kund. Jag vet inte om jag vågat låta någon klippa mig i ljuset från några stearinljus.

När jag hade slutat åkte jag till fars jobb och tvättade bilen, så nu ser man att den är grön. Sen lunchade vi med god mat, tyvärr inte så nyttig men gott som sagt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0