Helgen

Igår var det fullt upp, först jobb i 3 ½ timme. Efter det upp på stan och snurra runt för att hitta en parkeringsplats. Åt supergod bakad potatis på Java med Maria och Krilla, ner till Idrottshuset för att kolla på ÖSK - Karlstad, 4-4 och sedan 5-4 till ÖSK i förlängningen.

Efter matchen blev vi 6 st som skulle åka i min bil hem till Babbi, så när vi kom till parkeringen står en sån här bil där, och eftersom vissa i detta gäng är väldigt lättlurade (Kapple och Persson) så är det väl självklart att vi lurar i dem att det är min bil. Självklart tror de på oss!

Hemma hos Babbi blev det kolla på Stjärnor på is, otroligt likt let´s dance, väldigt segt och utdraget program. Någon gång efter 10 åkte jag hem för att ta det lite lugnt och sova. Skulle nämnligen ut och fota M och H idag, men vädret ville inte ge med sig, så det blev uppskjutet.

Om en stund kommer familjen hit, mys. Niklas har åkt till Globen för att kolla NHL hockeyn. Sen blir det repa med bandet!


Kommentarer
Krilly

hey babby! Hoppas du fick en mysig dag idag iallafall utan din bästa vän krillydill ;0) Jag ska kolla på vädert så kollar du upp en ledig dag ,min lilla fotograf. Love U pUSS

2008-10-05 @ 15:38:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0