När alla vännerna gått hem

Babbi, Alice, Emma och Linnéa var här förut och lirade lite Rockband och kollade på bilder. Efter de hade gått hem så satte jag mig vid datorn och fortsatte på min nya design till bloggen. Är inte riktigt nöjd men kommer lägga upp den ändå för jag är riktigt trött på den jag har nu. Även fast att det är underbara Smögen på bild och att man påminns varje gång man ser bilden om de underbara dagarna vi hade där.

Funderar på att gå och lägga mig så att det snart blir måndag, förhoppningsvis med stort M.

So what I'm still a rock star!


Kommentarer
bumbi bjuhr

Den nya designen var snygg :)

Åh vad jag saknar smögen! Det var verkligen underbara dagar

2008-10-06 @ 23:12:17
Emma

Den nya designen var kalassnygg...Den påminner mig om att jag ska/måste fixa min. haha. Det blir kanske i helgen nu när vi har ledigt. Som sagt, man blir ju sittandes några timmar:S

2008-10-08 @ 15:40:49
URL: http://emmeri.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0