Veckan

Denna veckan har varit den bästa på länge. Har äntligen fått en helt egen kamera, har nog sett en av de bästa filmerna i hela mitt liv, underbar och trevlig kväll med familjen, gym med den bästa och en del till.

Var på bio med familjen + J,P och R. Mamma Mia, vilken film, hur bra som helst. Man kom på sig själv med att sitta och små le i mörkret. En film jag skulle kunna se om och om igen. Efter det blev det mat på Mingla, ett hel mysigt ställe.

Idag var jag med mor och far ut till Öby kulle, självklart var kameran och lite fika med. Blev kvar ett tag hemma hos dem där det bjöds på lite mat. När jag kom hem slog jag och älsklingen oss ner i soffan och kollade på Two and a half men.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0