Allt kan vända fort

När jag kom hem från träningen som för övrigt gick sådär. Inte helt nöjd om man säger så. Så kollade jag mailen och hade fått en mail från Cyberphoto med rubriken Leverans Cyberphoto. Min dag vände helt om till en kanon dag. Rubriken betydde att jag inom iallafall två dagar skulle ha min kamera hemma. Dock var det inte riktigt som rubriken beskrev, då vände min dag tillbaka till den trista dag det var innan jag kollade mailet.

Mailet innehöll givetvis en undersökning om hur man tyckte att leveransen och så hade avrit på de grejer man beställt. Hur ska jag kunna veta det när jag inte fått dem än. Åhh, vill ju ha den NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0