Sovdax

Nu är det verkligen dax för mig att krypa ner i sängen. Borde vara tröttare än vad jag är nu, men det kommer väl imorgon. Imorgon är det jobbardag också tillråga på allt. Ingen monster dag men från 12.00-17.15. Sen är det hem ladda batterierna med lite mat och sedan ner till hallen där teori och bollpass väntar. 

Om jag uppfattat det rätt så landar mor och far på Rhodos nu snart. Om det var kl 01 grekisktid de skulle landa alltså. Annars har de 1 timme kvar i luften. Hoppas de kommer få det kanon och att den här veckan går fort för oss här hemma, så jag slipper sakna dem så mycket. 

Nä sängen var det ja, sov så gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0