Sverige..

..leder just nu med 2-0, har inte sett så mycket av matchen pga att jag har tränat. Först var det löpning ute i form av På rymmen! Finns nog inget roligare att göra som innehåller löpning. Tyvärr strular mina benhinnor fortfarande och det känns som om jag inte behöver skriva det längre, för ALLA vet det vid det här laget.

Men jag har fattat mitt beslut, nu är det upp till M att säga sitt!

Efter löpningen vart det en timmes bollpass med några passnings- och skottövningar. Fick även våra nya inomhusskor idag, de kändes mycket bättre än vad jag väntat mig. Jag som har ganska breda fötter, nästan Kalle Anka fötter, brukar ha problem med att alla damskor är så smala. Men de här fick jag knyta åt för det kändes som om de inte riktigt satt åt på bredden. Blir säkert bra, ska gå in dem lite här hemma.


Kommentarer
märy

det där med behinnorna fixar sig ska du se :) du är så jävla bra, puss&godnatt'<3

2008-09-10 @ 23:49:13
URL: http://mpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0