Förvarnar

Nu har det blivit en hel del bröllopsbilder de senaste dagarna, inte speciellt konstigt men ändå. Tänkte förvarna att det kommer dyka in lita andra bilder nu också, så ni inte får en chock ;) Kommer även komma lite fler bröllopsbilder emellanåt också.

Jobbar mina två sista dagar på Jysk i helgen, om jag inte får några fler tider förstås. Sen om lite mindre än två veckor bär det av till Cypern, ska bli så otroligt skönt. När jag kommer hem börjar jag på mitt nya jobb, så då bär det direkt av till Uppsala för utbildning.


Kommentarer
Anonym

haha, men jag skriver ju inte packlista när jag ska ner till Göteborg iaf :P Blev det någe mer shopping idag? Puss

2009-08-25 @ 16:15:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0