Lön

Igår fick jag lön, kanon och välbehövligt. Jag och Babbi hade planerat in en shoppingdag vilket slutade med flera timmar ute på Marieberg Galleria som det så "snyggt" ska heta. Det blev en hel del grejer och hade med all säkerthet kunnat blivit mer om jag inte tänkt efter lite. 19.45 klev vi ut från Ikea och insåg att Babbis buss precis gick, så hon följde med mig hem och vi åt lite mat, spela singstar och sedan wii, kollade tv och sen sov hon över, mys.

Idag åkte vi till Netonnet för att hon skulle köpa en mobil som de tyvärr inte hade fått hem än. Klockan 11 skulle jag på Makeupkurs på MUS och Babbi åkte och gymma, efter det slöt vi upp igen på stan och gick några vändor. Blev lite mer shoppat så nu är det slut på pengar.

Två riktigt bra dagar som avslutas med något så skoj som träning och kolla på herrarnas match.


Kommentarer
Anonym

haha, men det är ju roligt att shoppa ;) Pengar kommer, pengar går! Nu vet jag ju vem som kan sminka mig när vi ska fota ;) PUSS

2009-08-27 @ 16:17:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0