Helgen

Den här veckan var det min jobbarhelg, så jag har inte hunnit med så jätte mycket. Men igår efter jobbet åkte jag direkt till bästa Babbi och mös. Fick super god mat som alltid, kollade på tv, drack te och åt lussebullar, spelade wii med bland annat Mario och Just dance. En super kväll, tack för den! :D

Imorgon är jag ledig så då blir det till att fixa inne i sovrummet och städa så att vi snart kan flytta in där. Det är efterlängtat vill jag säga, skulle även vilja få en stund med mitt nya objektiv, vilket jag knappt har haft tid till. På kvällen är det träning.


Kommentarer
babbi

tack själv :D det var supernice!

2009-12-09 @ 18:43:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0