Dagarna som varit

Jag har fått mitt nya objektiv nu! Har inte hunnit att testa det så mycket, men hoppas på att det blir att prova lite dagarna framöver. Har även hunnit med en tripp till Malmö och Köpenhamn, där vi firade mammas 50 årsdag.

Söndagen bjöd på stadsvandrig i Malmö, med god mat och väldigt lite shopping. Det roliga var att mamma inte visste om att deras grannar skulle komma ner till Malmö också. Så vi satt i hotellbaren och kollade på fotboll när de kom in, och mamma blev rätt chockade. Tanken var, vad mamma trodde iallafall, att de skulle ha hand om djuren medans vi var borta. När mamma ringde för att kolla så allt var bra hemma så låsades P som om hon avr hemma, fast att de igentligen precis åkte in i Malmö. Så ca 45 min senare kom de in i baren.

Måndagen gick vi upp för att fira mor med lite presenter och sång, sen bar det av till Köpenhamn för att tillbringa hela dagen där. Shopping på Ströget, äta god mat och karusellåkning på Tivoli han vi med. Bror (som inte brukar åka så många karuseller) åkte Demonen som skulle vara deras värsta bergodalbana, så stolt över dig. Din min var obetalbar, ångrar att jag inte köpte kortet de tog under turen.

På tisdagen åkte vi vidare upp efter kusten och gjorde ett stopp i Halmstad och Tylösand, där det för min del blev bad för första gången i år, passade även på att bättra på brännan lite.

Tre underbara dagar med mycket skratt, tror inte jag skrattat så här mycket på riktigt länge. Kommer antagligen att bjuda på lite bilder senare, men just nu är det för varmt för att sitta här, bränner om benen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0