Jag lever...

Bloggen har fått lida lite, men det har det varit värt. Har jobbat riktigt mycket de senaste veckorna, så har inte haft mycket tid och ork till att skriva eller överhuvudtaget uppdatera här. Hoppas det blir bättre så fort vi öppnat butiken och sedan fått ordning så att man inte jobbar övertid varje dag. Inte ens en vecka kvar nu till öppning och det känns jätte bra men nervöst. Butiken är snart klar efter massa ombyggnad och omflyttningar. På måndag kommer 40 pall med varor, så det finns en hel del kvar att göra om jag säger så.

Har hunnit med att ha en Kick off med arbetskamraterna, så himla roligt var det, har nog aldrig skrattat så mycket. Vi började hemma hos Johanna och sedan fortsatte vi till Nobel där det blev lite mat. Sen var vi laddade för en timmes bowling, öppnade upp med en strike ;) Jag som brukar vara sämst på bowling kom faktiskt tvåa. Tanken var sedan att vi skulle kolla på fotbollen på Strike också, men de fick inte igång det så vi drog till Njuta istället. Där avslutades kvällen med massa skratt och dålig fotboll.

Nej nu ska jag kolla på idol och sedan sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0