Lite update

Lite update är väl på sin plats. Har varit 3 dagar i Gävle sen sist, vi har spelat sista träningsmatchen inför helgens seriepremiär mot Marstrand, jag har jobbat min första dag på mitt nya jobb i våran nya butik. Så mycket mer har jag inte hunnit med.

Jag känner att jag inte har tid med det här just nu, så därför kommer det vara lite tomt här tills allt lugnat ner sig. Men ska försöka slänga in lite bilder några gånger iallafall. Nu har ni iallafall fått en liten update. Skickar med lite bilder från butiken som togs idag, för den som tycker det är intressant :P







Kommentarer
Maria

Herregud vad flaskor!!! :P

2009-09-17 @ 22:53:56
URL: http://mmaarryy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0