Fourteen

Två ynka veckor kvar till julafton! Som tur är börjar jag bli klar med julklapparna, men har ändå några kvar. Har bestämt mig att jag ska vara klar i tid i år, men ändå kommer jag vara ute 23 december och köpa det sista. Jag vet hur det brukar vara.

Har fått lite mer julstämning här hemma med adventsljusbricka på bordet, stjärna och adventsljusstacke i fönstren, lite tomtar här och var och igår plockade vi även upp granen. Ja, jag har fått gett vika för en plastgran. Men om några år ska jag införa riktig julgran igen, för det SKA det vara! För att höja stämningen ännu lite till så hade jag, Sandy och Dajja julbak i söndags. Det blev massa gott, julkolor och chokladkolor, ischoklad med krossade polkagrisar, knäck, mozartkulor och marknadsnougat. Så nu klarar vi oss hela julen.

Som jag nämnde tidigare var jag och pappa på fotomässan i Sthlm för två veckor sen. Alltid roligt att gå runt och titta på allt som man absolut inte har råd att köpa, fotosessioner, få inspiration av alla utställningar och massa annat. Fick med mig 3 dvd-kurser och en tidning hem. Så någon storshopping blev det inte, men alltid något.

Har även hunnit att testa min D7000 lite mer sen sist, i en hall med dåligt ljus (Kumlahallen) och jag är riktigt nöjd. Några av bilderna kan ni se här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0