Cold october night

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, har blivit riktigt dålig på att uppdatera er om vad som händer, inte för att det händer så speciellt mycket. Det har hunnit blivit höst på riktigt och den första snön har fallit och smält bort, precis som vanligt!

Sen sist har jag haft en photoshoot med Marie och Jossan, som ni säkert har sett. Har även hunnit med att fota lite innebandy, och när vi ändå är inne på lite fotorelaterat så kan jag säga att jag hoppas att jag snart får ett paket på posten, för er som inte vet vad det gäller så kommer ni med största säkerhet få veta det inom några dagar.
Har varit och fikat med super söta Thea som jag träffar allt för sällan, sen var jag även bjuden dit på tjejkväll, super mysigt. Tack! Har även passat på och myst med mina underbara vänner, Love U girls!
Har säkert hunnit med ännu mer men det har försvunnit ur minnet för tillfället! ;)


Kommentarer
dajja!

ni är bäst!

saknar er och vi måste ses snart!!!

man har alltid nåt att prata med er om :)

2010-10-28 @ 22:49:34
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Sandy

Saknar ER super mycket måste ses SNARAST! Love you!

2010-10-29 @ 15:32:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0