VÅR!!!

Nu är våren här på riktigt om det bara kunde sluta blåsa. Känner mig lite piggare och mår framförallt mycket bättre. Veckorna bara rullar på, känns som om det går jätte snabbt nu, har så mycket som ska fixas innan hösten och där emellan ska man hinna med att ta det lugnt och vila också. Men jag vet att det kommer dagar, veckor ja kanske till och med månader som kommer känns som evigheter längre fram så det är väl bara att njuta så mycket man kan nu.

I torsdags var Emma och Linnéa här en sväng och hälsade på som jag inte träffat på jätte länge, fick ett paket med söta babykläder, tack så jätte mycket söta ni! Tyvärr kunde de inte stanna så jätte länge men jag hoppas vi ses snart igen för en spelkväll ;)
Igår åkte vi hem till älsklingens föräldrar och åt lite grillat och kollade på hockey, jag bäddade ner mig i sängen efter en stund och kollade på Talang istället. Innan det passade jag på att färga håret, har inte haft ork till att ta itu med sånt.

Idag har vi varit en sväng till Marieberg och shoppa lite, blev inte så mycket för mig. Känns som om det är för tidigt att börja köpa kläder så får klara mig på det jag har en stund till. Sen så har jag klippt mig också, känns jätte konstigt efter att ha haft rätt långt hår nu ett tag, för det var en hel del som åkte av. Men jag vänjer mig nog och när man får stajla det lite själv känns det alltid bättre, konstigt nog.

Ikväll blir det släktkalas med älsklingens släkt för att fira alla som fyllt och fyller den närmaste tiden.


Kommentarer
Dajja

Ser fram emot att se din snygga nya frilla ;) ses snart? <3

2011-04-11 @ 05:54:08
Saz

Den ska du få se. Börjar trivas rätt bra i den nu :D Ses? Ja det tycker jag absolut.. är ledig i två dagar nu och Niklas jobbar kväll så jag har all tid i världen ;) haha <3

2011-04-11 @ 18:38:16
URL: http://sazz.blogg.se/
Kriilliiiis

Hola Saz! Waz ap? Hoppas allt är bra med er. Tänkte bara önska Happy Påsk! ;) i miss you! Puss

2011-04-21 @ 10:14:41
Saz

Hej krills!! Allt är bara bra, själv då? Tack detsamma!! Måste ses snart nu!!!! Hur jobbar du nästa vecka? Puss

2011-04-22 @ 18:32:22
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0