Vincentplutt och shopping

Oj vad tiden går, men det är rätt skönt, för nu längtar jag som bara den till hösten. Trodde aldrig jag skulle säga "vi kan hoppa över hela sommaren det gör inte mig något" jag som älskar sommaren. Om möjligt så längtar jag ännu mer nu när jag fått träffa mitt första kusinbarn, Vincent 9 dagar ung och så himla liten och söt. Men imorgon väntar iallafall rutinultraljudet så då får vi se vårat lilla ♥ igen. Längtar.


Igår var jag nere i hallen och kollade på Kumla - Verbano. Himla skoj att få träffa Eva och Giorgio som man inte träffat på ett helt år. Ska ta och åka ner en sväng ikväll med Sandy också så jag får träffa dem lite mer.

Idag har jag och mamma varit på Marieberg och jag har blivit så himla bortskämd så det är inte sant. Tror inte jag betalade något själv tillslut. Vi köpte lite saker till den lilla/lille och lite till lägenheten. Blev även en liten lunch där ute. Så tack mamma för en toppen dag. ♥


Kommentarer
Krilla

Å vad gullig lilla vincent är!

Jag längtar till mini sazz bestämmer sig för att kika ut :)

Vilken mysig dsg du och Katarina verkar ha haft men du skulle ha kommit förbi på jobbet sweetpaj! I miss you jag lnskar vi kunde tröffas snart om vi inte hade en triljon bollar i luften. Den här veckan jobbar jag men hur ser näääästa vecka ut? Suck tänk om veckan kunde vara liite längre ;) vore mysigt om du ville komma in till stan så kunde vi käka frukost å kika på stan ååå köka lunch på gröna grodan osv. Pusspuss <3

2011-04-27 @ 20:18:29
Saz

Hej krillis!

Ja visst är han söt :) ja jag längtar också :) jo det var riktigt mysigt, tittade förbi jobbet ditt men såg dig inte så trodde du var ledig. Nästa vecka jobbar jag till 14 på måndag, torsdag och fredagen. Helt ledig på tisdagen och börjar 12.30 på onsdagen. Ja det vore jätte mysigt. Kolla om någon dag passar :) puss miss you <3

2011-04-28 @ 18:43:09
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilla

Ja det kan jag tänka mig Åå vad mysigt det kommer bli! Har mini saz växt ordentligt? Då ska jag kolla upp schemat får antagligen reda på det i morgon då de ev blir ändring då kan vi göra upp :) du måste hjälpa mig fixa en nu blogg också hihi. Vad ska ni göra till helgen? Valborg osv? Pusspuss

2011-04-28 @ 21:34:18
Saz

Ja jätte mysigt :) MIni Saz växer så det knakar ;) Magen börjar bli lite rundare :) Har två nya bilder du kan få se nu ;) hihi Ja det tycker jag du ska göra.. :) Ja en blogg måste vi fixa nu! :) saknar den ju! :) jag jobbar hela helgen, men vi ska hem till maria och david en sväng imorgon kväll, vad ska ni hitta på för skoj då? Puss miss ya!!!

2011-04-29 @ 15:51:09
URL: http://sazz.blogg.se/
sarah

fin blogg :)

2011-04-29 @ 16:37:14
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Krilla

Va bra att allt ser bra ut :) vi var hemma hos mamma o pappa på grillat. Har jobbat så mycket sista tiden så jag minns knappt när jag var ledig sist. Men det är gött att få jobba :) vad gör du imorgon (onsdag?) om du hinner se detta vill säga. Tänkte om du var ledig. Puss <3

2011-05-03 @ 23:53:54
Saz

Jag börjar jobba halv 1 idag så jag hinner inte idag tyvärr. Hur ser resten av veckan ut för dig, fredag kanske? Puss

2011-05-04 @ 09:20:30
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilla

På fredag börjat jag kl 13 som det ser ut nu. Jag vet mer imorgon. Ska vi se till att träffas innan jobbet? Pyss

2011-05-04 @ 23:42:56
saz

På fredag börjar jag 6 så det går tyvärr inte. Får nog bli nästa vecka istället. Puss

2011-05-05 @ 19:17:46
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilly

Ååå jösses vad tidigt! Ja det låter bra måndag? Puss

2011-05-05 @ 23:11:03
Saz

Då jobbar jag 6-14 passar det efter det? Puss

2011-05-06 @ 05:18:37
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0