Ledig dag!

Gick upp hyfsat tidigt för att vara ledig, skulle köra mamma och pappa till flygplatsen. 1 vecka i Kreta väntar för deras del, avundsjuk! Så hela förmiddagen gick åt till att köra dem då planet var försenat 1 timme, så kom vi inte iväg samma tid som vi tänkt från början.

När jag kom hem åkte vi direkt och handla och sedan åt vi lite mat. Älsklingen åkte till jobbet och jag åkte till Maxi för att hämta ut ett paket jag beställt. Ska visa senare vad det är för något. Trött gick jag och la mig i sängen för att vila och sov i ca 3 timmar, blir trött för ingenting nu.

Sen har det blivit lite mat och nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla tv hela kvällen. Imorgon kommer Sandy och Mange hem från Turkiet, skönt att ha dem på hemmaplan igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0