Två veckor

Ytterligare 2 veckor har snart gått, jag har passat på att fylla 25 år och haft två kalas, varit på besök hos mormors syster, besökt morfars minneslund, badat för första gången iår (det tog sin tid), varit på första träffen med föräldragruppen. Självklart har man tagit det lite lungt också vilket kan behövas så här i slutet, för nu känns slutet eller jag skulle vilja säga början nära.

Har fått jätte många fina presenter och mycket uppvaktning. Först med fest i fredags med mina älskade vänner och sedan kalas igår med släkten och grannarna. Fick även träffa mitt kusinbarn Vincent som har hunnit att bli 3,5 månad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0