Dan före dan före dan....

Igår var det fjärde advent och det firade vi hemma med att städa ;) Mamma och pappa kom hit och hjälpte oss att sätta upp en tavla och så kollade de på fotboll och mös med Nellie som blev 10 veckor igår. Efter att de hade åkt hem så blev det ännu mer fotboll och vi fick besök av Petter.

I lördags blev det lite innebandy, hade tänkt att åka på ÖSK - Jönköping men det slutade med att vi åkte ner på Kumla - Södertälje istället. Vilken match det blev, Södertälje, obesegrade serieledarna fick åka hem utan några poäng. Jämnt och spännande, precis som man vill att det ska vara (när man sitter på läktaren).

Fredagen bjöd på ett besök på BVC, dags att väga och mäta Nellie, hon hade endast gått upp 60 g på två veckor, vilket jag tror beror på att amningen har strulat lite de senaste veckorna. Så nu blir det att ge tillägg, jag som försökt att hålla mig borta från det, men har man inget val så har man inte. Har fått ny tid i mellandagarna för att kolla vikten så vi ser att det funkar med ersättningen. På kvällen hade julmys hos Sandy och Mange, med super god mat, julklappsbyte och film. Tack kära ni! ♥

Nu är det slutspurten innan julafton, alla julklappar är klara vilket jag tycker är jätte skönt, har nog aldrig haft dem klara så här tidigt förut. Men nästa år har vi sagt att de ska vara klara innan december, tror inte vi klarar det ;) Så nu blir det julmys de dagar som är kvar, tråkigt nog jobbar älsklingen kväll men då är han ledig hela fredagen :) Lite fördel iaf.


Kommentarer
Mary

Tror du att jag kan komma förbi på fredag en snabbis? :)

2011-12-19 @ 18:32:53
Saz

Ja men visst! Det går jätte bra :)

2011-12-19 @ 21:15:34
URL: http://sazz.blogg.ae


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0