Lucia

Idag är det lucia och vi närmar oss julafton allt mer. Idag har vi äntligen fått klart alla julklappar. Så himla skönt att vara klar nu. Den sista kommer förhoppningsvis på posten imorgon. Nu kan vi bara ta det lugnt och ha det skönt till jul. Bara massa julmys ska det bli. Ska nog slå mig ner i soffan med en lussebulle och lite te och mysa med mina älsklingar.

Imorgon blir det lite pysslande med pepparkakshuset. Så jag får klart det någon gång, lägger upp e bild här sen, så ni får se den super söta lilla tomte familjen vi fick av mina kusiners mamma. Älskar de tomtarna.

Fick ett tråkigt besked imorse :( Tänker på dig älskade vän!!! Vi finns här för dig/er!!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0