Matilda

Samma bild som nedan men i färg. Vilken tycker du är bäst, färg eller Svart/vit?


Kommentarer
Anonym

Hey Saz!

Bägge är super snygga! Färgen är underbar men svart vit är alltid svart vit ;)

HAr haft lite mkt på senare tid. Tänkte vi kunde fika el så nästa v? PUSS

2011-01-18 @ 13:26:03
Saz

Hej Krilla? Jag brukar vara riktigt svag för svart/vit men jag tror jag gillar den i färg bättre. Vem har inte haft mycket på senaste tiden? Ja visst när kan du? Jag kan måndag efter 2, ledig hela tisdagen, onsdag före 2, fredag hela dagen och hela helgen ;) Rätt mycket ledig med andra ord ;) PUSS

2011-01-18 @ 13:49:11
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0