Hot, hot, hot!!!!

Slutet på juni och värmen är tillbaka, har ingen större lust att gå ut men det är ju skam att sitta inne också så jag får väl smälta bort. Nästan hela juni har regnat bort så man ska väl inte klaga när det är bra väder.

Dagen började med besök hos barnmorskan, med mätning av magen, lyssna på hjärtat och lite snack. Bara 13 veckor kvar nu, det är inte mycket vill jag lova. Känns fortfarande jätte ovant. Magen hade växt 4 cm, 4 cm på tre veckor. Det är helt sjukt. Så nu ligger jag helt plötsligt över normalkurvan, men allt ser fortfarande bra ut.

Efter barnmorskan åkte jag in till Örebro för att luncha med Babbi, bakad potatis blev det som vanligt. Att man aldrig kan lära sig att prova något nytt. Sen tog vi en kort sväng på stan med lite shopping, köpte en bikini, de jag haft tidigare har blivit för små. Inte så jätte konstigt egentligen.

Nu sitter jag här hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan åka och handla, och fixa lite inför kvällen då det är kalas för min älskade mor som fyller år idag. STORT GRATTIS till henne! <3


Kommentarer
Krilla

Grattis Katarina :)

Saz ska vi höras i veckan? Haha jag får pengar på mobilen i mlrgon, jag tänkte kanske en fika osv. Piss <3

2011-06-30 @ 10:56:43
Saz

Hej krillis!

Det tycker jag vi ska göra :) fika låter inte helt fel ;)

Piss på dig själv ;)

2011-06-30 @ 13:51:46
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilla

Haha förlåt piss=puss min mobil stavar gärna själv ;) va bra hur ser veckan ut? Pussss ;)

2011-07-01 @ 23:34:10
saz

Haha jag vet, min gör precis likadant. Jag jobbar till 14 på måndag, tisdag kväll, onsdag helt ledig, torsdag till 15 och fredag till 14. Hur ser det ut för dig? Passar någon dag? Puss

2011-07-02 @ 08:55:50
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0