Midsommar

Halvvägs genom sommaren, har den ens börjat är min fråga? Men en underbar midsommar har jag iallafall haft med goda vänner och god mat. Började med att jag jobbade till 16, var en del folk och handla trots att jag inte trodde det. Sen hem och göra sig iordning för att åka vidare till Sandy och Mange. Där det bjöds på välkomstbål och lite småplock. Sen blev en kubbomgång.




Sen blev det en tipspromenad innan maten. Självklart stod grillat på menyn, sill är ändå ingen favorit så saknade det inte. Karlarna stod för grillandet.


Efter maten blev det ännu en kubbomgång, denna gången var det tjejerna mot killarna. Gissa vilka som vann? ;)


Sen var det dags för redovisning av tipspromenaden och prisutdelning. Efter att ha vunnit på kubb två gånger och kommit trea i tipspromenaden tyckte jag det passade bra att gissa rätt på utslagsfrågan, 63 kulor. Efter prisutdelningen väntade fika, med goda rulltårtebakelser och tårta.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0