Ny vecka

Då var det åter igen en ny vecka, har varit mer ledig än jobbat sen senast, men det får jag ta igen snart då det blir 6 pass i rad, inklusive midsommarhelgen. Så nu blir det att njuta och ta det lugnt i två dagar.

I fredags var jag och älsklingen på bio, vi såg Baksmällan 2, vilken bra film. Så himla sjuk. När vi kom hem bäddade vi ner oss i sängen och kollade på ytterligare en film, men jag somna rätt snabbt. I lördags följde jag med Sandy och lille Casper till Lek & Buslandet, det var jobbigt kan jag säga. Till en början var han rätt lugn och väntade på oss men efter ett tag fick han fart på benen och då var det bara att skynda på för att inte tappa bort honom. Tror vi alla tyckte bäst om bollhavet ;) lugnt och skönt.

På kvällen var det storkalas för Thea och Freddan då båda fyller/fyllt 25 år i år. God mat och god tårta. Sen blev det 5-kamp, gissa vilket lag som vann ;) Lag 1 så klart, bestående av mig, Maria, David, Lousie och Diana.

På söndagen var jag så himla trött och det kändes som om man var riktigt bakis, jag orkade inte göra något alls. Jag mådde sämre än Niklas trots att jag inte druckit en droppe. Blev bjuden på mat hos Niklas mormor och sen hem till soffan igen.

Idag har det blivit lite jobb och nu ska jag snart göra lite mat och sen kanske åka en sväng till Sandy <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0