Sista maj

Igår var det sista vårdagen, trots det var det sommarvärme på hög nivå. Dagen spenderade jag i Örebro med bästa Babbi, där det bjöds på mysig lunch ute i solen, shopping och spanande efter bebis saker, tror Babbi blev lite trött på mitt tjat tillslut ;) In i varje barnbutik skulle jag, hihi. men det är inte så ofta jag är inne i stan då man har närmare till Gallerian.





Sen blev det en glass på vägen hem, den smälte så fort så man han knappt slicka på ena sidan innan det rann på andra. Sen åkte jag hem och hämtade upp älsklingen och åkte och handla lite.

Sen snabbt hem och äta och sedan åka på kalas till Dajja som fyllde år dagen till ära. Där blev det fika och tårta, super gott, massa mys och snack.

Hem igen för att kolla på tv med sällskap av bästa Dajja och älsklingen. Sen var det bara att lägga sig i sängen och sova.

Idag blir det jobb, ska försöka få lite ordning här hemma först innan jag ska iväg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0