...

Det blir få uppdateringar men lite oftare än förut iallafall, men jag jobbar mig uppåt. Sedan sist har jag mest spenderat tid med mina vänner och familj. Mycket att göra på jobbet nu, vilket kommer resultera i övertid när jag väl orkar.

I fredags tog jag och Sandy en tripp ner på Kumlamarken och det blev bara godis i påsen. Precis som det brukar vara. Sen har jag jobbat fredag eftermiddag/kväll och hela helgen. I lördags åkte vi efter jobbet ut till Sköllersta och blev bjudna på mat och hejade fram Sverige till en tredje plats i Eurovision. Som vanligt var det fel låt som vann ;)

I måndags var jag hemma en sväng hos Dajja på kvällen och kollade på tv och mös i soffan och igår var jag ledig vilket jag verkligen behövde, så då blev det först att åka till maxi med Sandy och handla lite, sen hem och fixa i lägenheten och efter det kom Sandy över på en fika. När älsklingen kom hem åkte vi en sväng till Marieberg, behöver ha lite nya kläder, men vad det ska vara svårt att hitta något som passar.

På kvällen kom Dajja hit en sväng och skulle kolla på lite bilder, men det glömde vi bort. Istället bakade vi chokladbollar och kollade på tv.

Några dagar kvar och jobba nu sen blir det helg. Åh som vanligt är det fullt upp hela helgerna, men någon vila får jag hoppas att jag får in iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0