Frukost

Morgonen har bjudit på en mycket trevlig frukoststund med två fina vänner. Jag, Sandy och Maria avnjöt en frukostbuffé på Sveas. Så nu är man vaken och igång.

Har även hunnit med att slänga i första tvätten, matat lillebrors marsvin och plockat lite smått här hemma. Men det kommer bli en riktig städdag, då varmvattnet har varit avstängt två dagar nu så finns det en del disk att ta reda på.

Har sovit så himla dålig den senaste veckan, vaknar, vänder och vrider, får ont i huvudet om jag ligger på rygg och ont i ryggen om jag ligger på sidan. Så börjar fundera på att beställa en sov/amningskudde som jag läst att flera rekommenderat som ska ge stöd. Den kostar 799:- men det kan det vara värt att få sova skönt de sista månaderna nu, sen går den ju även att använda som amningskudde. Får fundera lite till på det, innan jag beställer en sådan.


Kommentarer
Mary

Du är så vacker och fin med din bebismage! :) fast du är självklart vacker utan den också :) men ja du förstår hur jag menar va? :) Hihi. Puss!

2011-05-25 @ 12:24:07
URL: http://atasteofme-mary.blogspot.com
Saz

Haha joo jag förstår hur du menar ;) Tack vännen! Ja nu känner man sig inte bara fet längre, skönt att den börjat få lite bebismage form ;)

Puss

2011-05-25 @ 13:58:33
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilla

Sazz :) de har världens finaste amningskudde på Ullared :) det är med barbapappa motiv du får helt enkelt åka dit billig bar sen också;) billibilli hihi puss

2011-05-29 @ 23:45:25
Saz

Åh.. Men jag tror inte jag hinner att komma iväg dit :( Men den här är bra för den ger även stöd nu under graviditeten när man ska sova. :) Men har inte bestämt mig än. Det blir ju så himla varmt med något som ligger mot kroppen på sommaren.. blää! Ses snart eller? Puss

2011-05-30 @ 16:51:14
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0