Vårdesign

Som vanligt så orkar jag inte att göra en helt ny design eller ska jag säga att jag har noll inspiration just nu? Jag gjorde iallafall ett försök, men det slutade med att jag ändrade header och lite färger bara.
Jag ska försöka att få igång den här bloggen lite mer. Jag vet att jag sagt det förut och att ni säkert inte tror mig. Men jag ska försöka.

Värmen har kommit tillbaka och det är helt underbart, riktigt sommarkänsla och den får gärna stanna. Igår var jag med Sandy på besiktning sedan hem för att handla och göra mat. Efter det tog vi en promenad jag, Sandy, Mange och Dajja till Maxi och köpte glass, sen gick vi ner till sjöparken och satt där ett tag.

För att backa lite längre bak så har vi varit på rutinultraljudet och allt såg bra ut, jag som varit så nyfiken på att se vad det är för kön på vårt lilla hjärta får lugnt vänta. Vi hade äntligen bestämt oss för att kolla, men den där inne ville absolut inte avslöja något och döljde med benen. Typiskt!!

I helgen har det varit lugnt hela lördagen umgicks vi med mor o far, först var de här och fikade och sedan åkte vi till Marieberg för att köpa saker till balkongen så vi kunde näta in den. Findus blev överlycklig och sitter där ute hela dagarna nu. Den busen passade även på att fylla hela 4 år i lördags, GRATTIS! Sen blev det grillning i Sköllersta, åhh vad jag älskar sommar :)

I söndags var det stor fixar dag här hemma, trots att solen lös där ute. Men man får väl offra någon dag här och där för att komma i ordning här hemma. På kvällen blev det grillning hos svärföräldrarna.

En liten uppdatering blev det iallafall ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0