Beställning!



Häromdagen beställde jag massa bilder på våran lilla snutta, och även från graviditeten och förlossningen som ska in i album och "fylla i böcker". Jag har lovat mig själv att jag måste beställa massa bilder. Det är det som är nackdelen med en digitalkamera, att man inte behöver skicka efter bilderna för att få se dem och då är det lättare att det inte blir av utan att de bara ligger på datorn och samlas på hög. Men det är nog den enda nackdelen.

92 bilder blev det, nu är en hel del kopior också för jag vet att det är fler (läs: mormor, gammelmormor, farmor osv) som är sugna på att få lite bilder på snuttan. Så nu har mamma något att göra, här ska det klippas och klistras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0