Dop och julbak

I lördags var vi på Vincents dop, det var så fint. Inte grät han en enda gång heller, duktiga killen. Nellie sov sig igenom större delen av dopet men ville självklart vara med på fikat efter. Hon var så söt i sin klänning min lilla snutta.






Efter dopet åkte vi hem till mor och far en sväng, åt lite korv och kollade fotboll. Sen åkte vi hem och mös ner oss i soffan och åt fläskfilé och klyftpotatis.

På söndagen blev det först massa adventfix här hemma. Gardinerna skulle upp, Adventsljusstakar, stjärnor och även några tomtar. Resten får jag plocka med lite nu i veckan. Men nu känns det iaf som om det snart är jul, men så fort man kollar ut försvinner känslan. Var är SNÖN????

På eftermiddagen kom Sandy, Mange, Dajja och Petter hit för lite adventsmys och julbak. Efter några timmar, lite pizza och många om och men så fick vi tillslut ihop lite julgodis. 2 sorters julkola, rocky road och knäck. När alla åkte hem däckade jag i soffan, helt slut var jag. Nellie var adventsklädd kvällen till ära. Världens goaste pepparkaka ♥.



Kommentarer
Krillan

Vilka fina kort och vilken julblogg :) fint :) Lill-tjejen växer så det knakar ser jag :) puss

2011-11-28 @ 16:52:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0