Latsidan

Helgen har varit väldigt lugn och vi har till större delen varit hemma. I fredags gjorde vi tacos och bänkade oss i soffan för att se idol och hellenius hörna.

På lördagen fick jag äntligen upp mina gardinerna som jag köpte för 1 månad sen. Men har inte riktigt haft tid till att sy upp dem, men nu lagom till första advent så fick jag upp dem. Så de får väl hänga en vecka ;) Inte så mycket att göra åt. Sen kom mormor och morfar hit en sväng på fika. När de hade åkte beställde vi pizza och tillbringade ännu en kväll i soffan.

Idag fick vi sovmorgon, så himla skönt. Med ett mat och blöjbyte vid 7 tiden. Sen somna vi om, när jag sen vaknade var jag jätte trött, vände mig om och kolla på klockan och insåg att jag nog inte var så trött trotsallt. Hslv 12 stod klockan på!! Dags att gå upp med andra ord. Iväg till Hallsberg var vi nu på kvällen för att kolla på innebandy, vinst för Ekeby :) Det firade vi med ryggbiff, hemmagjord klyftpotatis och vem kan slå Filip och Fredrik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0