Presentshopping

Idag blev det en snabbsväng till Marieberg med Sandy för att köpa lite presenter. Blev till och med en julklapp, min första jag köper i år så nu är vi igång. Ska bara komma på vad jag ska köpa till de andra så ska jag försöka vara klar i tid i år och inte stressa de sista dagarna. Så vi kan njuta och ta det lugnt sista dagarna innan jul, nu när jag ändå inte jobbar. Första julen utan några arbetspass i mellandagarna sen man slutade skolan. Lite jullovskänsla över det. Julbak kommer det också att bli med mina kära vänner, vi håller på och gör det till en tradition ;)

När vi kom tillbaka till Kumla så blev det lunch på torget jag åt en tacostallrik, lite typiskt mig ;) och Sandy tog en sallad och sen blev det lite shopping på maxi. Sandy har burit på Nellie hela dagen eftersom jag fortfarande inte får bära så mycket, hur skulle jag klara mig utan dig?! Tack för ALL hjälp snuttan!


Kommentarer
Sandy

Tack själv de gör jag så gärna!

2011-11-10 @ 18:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0