BF + 9

Ingen lyckades pricka in rätt datum :( som ni då förstår så väntar vi fortfarande på att våran guldklimp ska titta ut. Allt börjar kännas väldigt jobbigt och hopplöst, har knappt några känningar alls. Var hos barnmorskan igår och har fått en tid till överburenhetskontroll som ska göras nästa vecka om det inte hänt något innan dess. Men jag håller alla tummar och tår att hjärtat vill kolla ut innan dess.

Nu har ni fått den liten uppdatering, vet att ni nästan är lika nyfikna som mig på den lill*. ;)


Kommentarer
Carro Ö

Hej Saz! Jag hoppas och tror att det är dags i morgon den 6 oktober, ett bra datum! (min son är född då :) Ha det bra!

2011-10-05 @ 22:17:23
Saz

Hej Carro!! Åhh grattis till honom :) Tyvärr verkar det inte bli något här idag heller :( Ha det bra!! Kram

2011-10-06 @ 19:23:05
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilla

Det kommer sazz :) du är bäst! Det är klart han har det gött där inne;) men du vet ju hur jag tjatar hihi puss

2011-10-06 @ 23:04:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0