Dagarna som varit

I onsdags väntade alltså middag med familjen på Grekiska kolgrillsbaren och veckans första restaurangbesök. Jag hade hört att det skulle vara bra mat där men har aldrig testat så nu var det dags. Gott var det och mätt blev jag ;)
Resten av kvällen spenderades ensam hemma i soffan framför idol.

Torsdagen var en riktig slappar dag, städa lite och fixade men så mycket mer orkade jag inte med. På kvällen blev jag bjuden på tacos hos bästaste Sandy och Mange. Sandys kusin Bea kom på besök över helgen, kul att träffa henne var ett tag sen.

Fredagen blev det inte så mycket av heller jag låg mest på soffan och var trött. Sandy ringde och hade hittat en tröja som hon visste att jag ville ha, så den köpte hon med till mig. Underbara vän! Tur att jag har dig. På kvällen blev det restaurangbesök nummer 2 för veckan, hör inte till vanligheten att man går ut så ofta och äter. Men det kommer väl inte bli så mycket sånt den närmaste tiden antar jag, så bäst att passa på. La pampa fick sig ett besök. Mycket god mat, kan verkligen rekomendera det stället. Efter det åkte vi hem till mamma och pappa och mös i soffan tills det var dags att åka hem och lägga sig.

Lördagen blev det inte heller så himla mycket av, trött som bara den. Låg och lata mig med täcket i soffan hela dagen. Kollade på Fångarna på fortet och sen blev det film med älskling.

Så har mina dagar sett ut den närmaste tiden, dålig uppdatering här har berott på att jag inte haft orken att skriva något och när jag har haft ork har jag sysselsatt mig med annat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0