Beslutsångest

Dagarna rullar på och det känns som om man inte hinner med så mycket mer än att träffa släkt, vänner och bekanta och att fixa här hemma. Så bloggen blir lite lidande, nu börjar Niklas och jobba igen så då kommer jag säkert att få ännu mindre tid, men ska försöka uppdatera så ofta jag kan.

Det är mycket att fixa med nu, skicka in papper till skatteverket med uppgifter om Nellies fullständiga namn, åhh vad svårt det är, man ska bestämma sig för ännu ett eller kanske två mellannamn. Mitt, Niklas eller bådas efternamn. Gah! förstår ni beslutsångesten? ;) Sen ska vi boka tid och gå ner till stadshuset och skriva på att Niklas är pappa till henne.

Sen har vi bilen, som vi lämna in igår. Det är dags för service, koppla ur airbagen, byta till nya vinterdäck. Sen blir det kanske ett byte av bromsklossarna om de är dåliga vilket vi tror att de börjar bli. Det kommer svida i plånboken. Ikväll får vi reda på vad kalaset kostar ;) och får även tillbaka bilen. Nu till lite roligare saker.

I torsdags hade vi besök av Thea, Fredrik, Krilla och David. Blev lite fika, mys och massa prat. I fredags hade vi lite myskväll här hemma då Sandy, Mange, Maria och David kom på besök. Tacos och Idol stod på schemat.

Lördagen spenderades i Kumlahallen, där Nellie sov sig igenom sin andra innebandymatch. Man ska lära sig i tid, två matcher har hon hunnit varit på under sina två första veckor. Storvinst för Ekeby, men jag tror jag endast lyckades se två mål eller något sånt. Sen blev det soffmys med mina älsklingar.

I söndags var vi bjudna till Niklas mormor på mat, så himla gott! Två stora portioner fick jag i mig och sen lite glass till efterrätt.

Igår var vi på GPs och köpte en bärsele, på Ugglan (gamla Bokia) och köpte pennor till Nellies första året bok och sedan handla vi mat. Hem och göra mat och sen åkte jag in till Örebro för att lämna bilen. När jag kom hem åkte Niklas och träna och Sandy kom hit och höll oss sällskap. <3

Vi vill tacka för ALLA fina presenter Nellie har fått, hon är så bortskämd, så mamma blir nästan avundsjuk ;) Ni är underbara!!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0