Ledig

Då var man färdig jobbad för i år, känns både väldigt skönt och väldigt konstigt. Ikväll kommer jag säkert ställa klockan på 04.45 som vanligt på söndagskvällarna. Allt börjar komma på plats här hemma, mamma och pappa var här igår och hjälpte till lite. Pappa och jag provade babyskyddet i bilen och jag tror jag har fått kläm på hur den fungerar, kändes som ett mysterium först när jag bläddrade i instruktionsboken.

Jag har börjat packat väskan som ska med till förlossningen. Som vanligt när jag ska packa har jag jätte svårt att packa allt i förväg och gör det gärna i sista stund för att veta att allt är med. Men denna gången vet vi ju inte när vi ska åka och allt måste vara klart, annars kommer vi inte få med oss hälften. Så det blir nog att försöka packa klart allt imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0