Rastlöshet

Har nästan börjat klättra på väggarna här hemma för att jag är så rastlös. I tisdags så kom pappa hit med äpplen så då blev det till att baka äpplekaka, passade även på att tvätta lite och diska, försöka hålla lite ordning här hemma så det inte blir allt för stökigt.


Igår hade jag, Sandy och Dajja frukost här hos mig med nybakade frallor och morgonmys. Sen flyttade vi oss till soffan och kolla på tv och spelade Wordfeud, jag som aldrig skulle börja spela och framförallt inte bli fast. Så gick det med det. Är inge vidare bra men det är skoj ändå. Så vill ni vinna över någon så säg till!! ;)

På eftermiddagen åkte jag och älsklingen till gallerian och shoppade lite, hittade fler snygga kläder jag vill ha så nu får du se till att komma ut lilla hjärtat. Blev iallafall två par lite varmare skor som jag kan ha sen när det blir lite kallare. Jag som aldrig använder vinterskor utan brukar gå runt i sneakers året om, har väl insett att ska jag hålla mig frisk och inte dra på mig onödiga förkylningar nu så är det bra med varmare skor under vinterpromenaderna. Alla blir vuxna någon gång ;) Köpte även en kudde till barnvagnen, så vi en i reserv ifall de behöver tvättas vilket jag antar kommer behövas med jämna mellanrum.



Idag har jag varit väldigt trött, vaknade mitt i natten av att någon ringde fel 3 ggr! och då hade han även ringt vid 23 tiden också. Sen har jag väldigt svårt att somna om nu, så det är extra jobbigt. Vaknade vid 8 och så åt jag frukost och kröp ner i sängen igen och kollade på tv och somnade om, vaknade inte förns Sandy skicka sms vid 12. Gick upp för att göra mig lite i ordning och åkte med Sandy till Sofie och Casper. Annars hade jag nog legat kvar i sängen än och varit super trött, bra att du sysselsätter mig hjärtat.


Kommentarer
Sofie

Sv: Haha möjligheten finns att hon har skvallrat lite;) men det är klart, snokar jag ska ju ni med få det :) Hoppas du mår bra och att lill*n kommer ut snart!!!

2011-09-22 @ 18:34:03
URL: http://Sofiiem.blogspot.com
Krilla

Mums! Vilken fin kaka! När får jag komma förbi? I miss you! Snygga dojjer det blir så när man blir mamma. Då haran vinterskor ;) puss

2011-09-22 @ 19:44:31
Saz

Krilla: Du är välkommen när du vill, det vet du. Jag är ledig och kan nästan när som helst, än sålänge iaf ;) Puss

2011-09-23 @ 11:33:17
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0