Bilder och bilder

Har suttit och fixat med massa bilder på Nellie. Det har blivit en hel del bilder och många är ju nästintill likadana. Så jag har rensat och sparat de jag tycker är bäst. Har nog släng 60% av alla bilder. Men fortfarande finns väldigt många kvar. Igår brände jag ut hennes första 6 månader på skivor, det blev 5 fulla dvd skivor. Så skönt att ha dem både på datorn, hårddisk och skivor, så man verkligen har kvar dem.

Idag ska jag även beställa lite bilder till hennes album, har över 100 bilder som ska beställas och klistras in i albumet. Tror jag måste köpa ett nytt ifall alla ska få plats.

Men först blir det ett besök på BVC för 6 månaderskontroll, hoppas hon går igenom besiktningen ;) men det tror jag hon gör, min fina tös!


Kommentarer
Mormor

Klart hon går igenom. Hon är ju ett A-barn. Jag vill också ha lite bilder. Kram på er.

2012-04-24 @ 13:29:48
Saz

Det gjorde hon också :) Du får kolla om du vill ha någon av dem jag beställde, annars får du välja ut några tills nästa gång jag ska beställa. :) Puss o kram

2012-04-24 @ 14:04:10
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0