Tacosmys

I lördags skulle vi fira Niklas lite med våra närmaste vänner. Vi bjöd på tacos och till efterrätt vit chokladmousse med limemarinerade jordgubbar. Tror alla var rätt trött så vi satt mest och mös i soffan och kollade på tv.

Idag hade jag och Dajja bestämt oss för att ta en promenad och även gunga lite med Nellie. Eftersom de hade varit ute på kvällen så skulle det inte bli förens till eftermiddagen. Det hade varit rätt mulet hela dagen och när vi hade bestämt att vi skulle gå så sov Nellie och när hon väl vakna var det dags för mat.När hon fått i sig gröten hade solen lyckats kolla fram så då klädde vi på oss gick ut. Undertiden vi klädde på oss, drog ovädret in och det blev mulet igen. Så precis när vi kom utanför dörren började det blåsa som bara den och snön vräkte ner. Gick och slängde soppor och sedan gick vi in igen. Dajja som var påväg för att möta upp oss kom in en stund hos oss istället innan hon gick hem igen.

Imorgon är det åter igen träff med föräldragruppen. Jag är så himla glad att jag hamnat i en så bra grupp, det har jag säkert sagt förut, men det tåls att upprepas.



Kommentarer
Farmor

Farmors lilla stjärna <3

2012-04-02 @ 11:01:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0