Barnvakt och Krillamys

I onsdags var vi barnvakt åt lilla Vera en stund, jag fick prova på att vara tvåbarnsmama och det gick super bra. Nellie ville hjälpa till och vagga Vera i babysittern så man fick vara med och hålla emot lite för Nellie gillar när det gungar ordentligt. 

 

Generös är hon också våran lilla sötnos. Vera hade ingen napp i munnen och det såg Nellie som älskar sina nappar och skulle ge Vera sin napp. Men snorig som hon var/är så sa jag ifrån och fick ta nappen innan den han hamna i Veras mun. Nellie blev lite ledsen så jag försökte förklara att Vera inte ville ha hennes snoriga napp och gav henne Veras napp istället och sa, den här kan du ge till Vera. Nellie tittade på nappen och förde den till sin mun så då fick man vara snabb och sno åt sig den. 

 

 

När Sandy kom tillbaka så åt vi sallad från Fresh food och åt min browniecheesecake som jag gjort dagen innan.

 

Igår var Krilla här och busade med oss hela dagen. Vilket både jag och Nellie gillar. Nellie var rätt trött så hon sov bort lite väl mycket tid tycker jag. Vi han att åka och käka lite mat på Valentino och när vi kom hem sov hon fortfarande, så igår blev det inte lunch förens vid halv 4 för snuttnas del. Hur kan man vara så trött? 

 

När Krilla hade åkt hem passade jag på att provbaka lite inför Nellies 1 årsklass. Har endel att baka så det är bäst att börja i tid. Får se om jag hinner med något idag eller om vi bara ska ha fredagsmys idag.



Kommentarer
Moster Krilla

Alltid lika mysigt att vara med er! Tack för maten!
Vi ses snart igen pusspuss

Svar: Detsamma kära du!! Det var så lite så!Det måste vi absolut göra!! Puss
Saz

2012-08-31 @ 21:50:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0