Lek & buslandet

Idag packade vi väskan och åkte och hämtade Jennie och Nellie och for vidare mot Lek & buslandet. Nellisarna hade klätt sig i samma tröja dagen till ära, vilket upptäcktes inne på leklandet. Jag har tänkt att Nellie har varit för liten för att åka dit, men jag tänkte att vi skulle prova nu innan hon blir 1 år eftersom hon nu går in gratis. De tyckte det var jätte skoj och klättrade runt och upp och studsade lite på studsmattan, mös i bollhavet, åkte rutschkana, kröp fram mellan hindren. Så duktiga var dem och efter 1 1/2 timme var de helt slut så vi åkte vidare för lite mat på Enelly´s för lite mat.
 
Sedan åkte vi till Galleria. Jennie skulle hämta ut ett paket så vi passade på att kolla i lite fler butiker. Det fick även bli en sväng till ikea. Inne på ikea stod båda Nellisarna upp i kundvagnen och härjade och vinkade till folk runt omkring. De är två busfrön de där två, sen triggar de nog varandra lite. Jag fick med mig en ring, en karaff, ett täcke till Nellie och ett set med vattenfärg, kritor och färgpennor hem, så man kan väl säga att det var en lyckad dag.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0