Dan före dan för dopparedan!

Idag har vi haft en mysig hemma dag, började med att kolla julkalendern och sedan frukost. Började städa lite och sen kom mamma och pappa på fika och hämtade ett bord som vi ska ha på julafton.

Fortsatte att städa och sedan blev det mat och sen kröp vi upp i soffan och tittade på julfilm, Grinchen. Sen har jag även gjort fyllning till jultårtan, hoppas den blir bra. Annars vlir det nog ingen efterrätt på julafton ;-)

Imorgon blir vi miljonärer, då väntar uppesittarkväll med Sandy, Mange och Vera. Sen hoppas jag att även Dajja och Petter hinner komma en sväng.


Kommentarer
Dajja

Åh, jag hoppas hoppas hoppas jag med!!! Julfirandet i Mariedamm börjar inte förrän 17, men har vi tur vill dom gå och lägga sig tidigt och ni är vakna längre! <3

2012-12-23 @ 09:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0