Julbak

Igår hade vi det årliga julbaket med vännerna, tyvärr fick Dajja och Petter förhinder och Mange skulle iväg på annat håll, men inte backade vi för det. Niklas fick ta hand om våra små medans jag och Sandy bakade. Oj så vi bakade, det blev julkolor, både chokladkolor doppade i mjölkchoklad och vanliga smörkolor, skumtomtefudge, trillingnötter, knäck och bounty. Dajja oh Petter tittade in en svöng efter deras julbord, innan de åkre hem för att måla i deras nya lya. Vi åkte vi och köpte lite pizza och gotta oss med, sedan blev det bad för småtöserna.
 
 
Sen slog vi oss ner i soffan för att kolla innebandyn, Dajja och Petter kom återigen och spenderade resten av kvällen med oss. Vi mumsade på en Apelsin och pepparkakscheesecake under matchen som jag hade slängt ihop. Tillslut kom även Mange hem och hela gänget var samlat :-)


Kommentarer
Dajja

Så fina dom är, badtjejerna! Och du glömde nämna hur bortskämda Petter och jag blev med allt julgodis. Vi var nyss och nallade i burkar och oj så mycket gott! Ni är så fina vänner. <3

Svar: Ja det är underbara!! Det är ni värda i alla flytt och renovering :-) ♥
Saz

2012-12-09 @ 21:01:37
Krilly

Vilken mysig dag! Gud du är så duktig sazz! Öppna ett fik för bävelen! Jag kommer gärna in och kobbar :) puss ta k för ikväll!

Svar: Tack Krilla! Vi skulle ju öppna fik tillsammans, så kan vi "provsmaka" hela dagarna;-) tack själv!! Puss
Saz

2012-12-09 @ 22:23:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0