Bakning

I måndags hade vi en riktig segar dag, så skönt att man får ha det ibland. På kvällen åkte vi hem till Sandy och Mange och mös lite och åt Sandys nybakade bullar, som var super goda!!

Igår var det veckohandling på schemat och sedan väntade en tripp till Gallerian med Nellie och Sandy, börjar bli obligatoriskt att åka dit. Fick med mig ett par jeans, lite tyger, bullformar och lite hårprodukter. När jag kom hem kom jag på att jag skulle ha svängt förbi maxi ännu en gång och köpt blöjor, hade en rabattkupong som gick ut igår och den hade vi såklart glömt på morgonen. Eftersom jag hade tänkt att baka på kvällen så kollade jag så att jag hade allt hemma och klädde på Nellie igen och slängde mig iväg. Väl hemma sen när jag skulle börja att baka mina whoopies så inser jag att vi inte har några bakplåtspapper hemma. Så typiskt! Orkade inte åka igen så det blir bakning idag istället.

Så idag ska det bakas både whoopies och bullar. Sen blir det nog bara mys hela dagen lång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0